Addonokkal kapcsola...
 

Addonokkal kapcsolatos észrevételek/hibák  

Oldal 1 / 9
 

 Sol
Adminisztrációs őrmester (E-6) Admin
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 676
21/09/2015 4:32 du.  

Ide jöhet minden, ami a jelenleg használatban lévő addonokkal kapcsolatos.


Idéz
Őrmester (E-5)
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 464
06/10/2015 3:52 du.  

Már elég sokat használtuk (szerintem) tesztből a @RAM-ot és a Sonic Cracks hangmodot. Szerintetek átkerüljenek COOP-ba?


VálaszIdéz
 Sol
Adminisztrációs őrmester (E-6) Admin
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 676
06/10/2015 4:03 du.  

Esetleg meg lehetne nézni, hogy van-e fps drop, mint anno volt a másik hangmódnál. Ha nincs tőlem mehet, illetve a vts-en is lehetne gondolkodni. Több helyen lehet használni és jobban is fog, mint az alap armás cucc.


VálaszIdéz
Alhadnagy (E-8) Moderator
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 1043
06/10/2015 10:28 du.  

Hang mod vs fps drop.
Én nem tapasztaltam ilyet, pedig nálam minden számít. Nem olyan mint a JSRS volt.

VTS jöhet amíg nem lesz jó a régi agm-es féle.

A @Ram-ról meg fingom sincs, hogy segít vagy sem, felőlem maradhat.


VálaszIdéz
Őrvezető (E-3)
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 61
08/12/2015 5:09 du.  

Ez inkább kérdés mint észrevétel:
Egy elkészült addonba bele lehet valahogy piszkálni? Helikopter rotorhangjának a kicserélése érdekelne.


VálaszIdéz
 Sol
Adminisztrációs őrmester (E-6) Admin
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 676
08/12/2015 5:28 du.  

Igen lehet, nem nem tudjuk hogyan 🙂 egészen pontosan szerintem csak Thom tudja hogyan lehet. Ő alakította át az egyik modot (TMP), amit használtunk, használunk. Ez egy dmr és sniper fegyvereket tartalmazó addon, aminél a hangokba, sebzésbe ilyesmikbe nyúlt például bele. Ő fog tudni neked segíteni majd egyszer (néhány havonta tűnik fel néhány hétre, hónapra ilyen a beosztása), ha megint köreinkben köszönthetjük.


VálaszIdéz
Őrvezető (E-3)
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 61
08/12/2015 7:16 du.  

OK! Köszi! Akkor reménykedek! 😀


VálaszIdéz
Alhadnagy (E-8) Moderator
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 1043
09/12/2015 1:59 du.  

Az ACE frissült, ismét használható az NVG.


VálaszIdéz
Őrvezető (E-3)
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 61
12/12/2015 8:59 du.  

Amióta az újabb hang mod-ot használom (kb 1,5 hete) ha valaki 1-es lövéssel lő akkor nem hallok fegyverhangot, csak a lövedék hangrobbanását. Csak a mark-os addonok aktívak, a régi hang mod már nincs benne így az se aktív.
Ötlet?


VálaszIdéz
Őrmester (E-5)
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 464
19/01/2016 12:39 de.  

Megnéztem hogy a CUP_Terrains és az All in Arma között van-e különbség, meg lehet-e menteni Takistánt belőle, de sajnos nem. Ugyan úgy minden mindennel összefüg, még ha ki is vettem minden oda nem kellő dolgot, több mint 7 gigát nyomna a pakk csak Takistánnal.


VálaszIdéz
 Sol
Adminisztrációs őrmester (E-6) Admin
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 676
03/02/2016 4:13 du.  

Üdvözlehelletem,

Tudom lehetetlenség beállítani, olyan meg nincs, hogy futtassuk az addont mert izé, oda meg nincs rá figyelve, mer minek legyen kíjgyókameránk, meg ajtórobbantás, stb, viszont eszembe jutott valami és adja isten tényleg van ilyen.

"Non Lethal weapons:
You can assign weapons to act as a Non lethal weapons by adding a short code in your init.sqf file in the following way:

MCC_nonLeathal = "prpl_6Rnd_12Gauge_Slug"
By defining the MCC_nonLeathal variable with the ammo type, in the above example the prpl_6rnd_12Gauge_slug, MCC will disregard the ammo features and instead while shooting a human character in less then 30 meters the character will switch into agony stance and won't be able to shoot or move which will give time to apprehend them."
az a fránya forrás

A holt nyelvet nem beszélőknek. Elvileg bármelyik fegyver, bármelyik lőszerét meg lehet változtatni, hogy ne gyilok legyen 30 méteren belül, hanem csak rettenetesen szarul érezzék magukat. Ehhez mindössze pár karaktert kell bepötyögni a küldetés fájlába.

Nagy volt az öröm, amikor kiderült, hogy van lőhető frászgránát (csak hát ugye tudjuk, hogy probléma van vele). Mi lenne ha most kineveznék egy nemigen használt fegyvert, vagy valamelyik amúgy sem használt lőszert az m-es karabélyokhoz, és átállítani ilyenre, és akkor előállna az a rettenetes rossz állapot, hogy lehet túszt ejteni, vagy menteni anélkül, hogy fröcsögne a vér. Fúj,fúj. (természetesen lövésem sincs, hogy valójában mennyire működik, mert nem értek az átíráshoz "bociszemek on")

Igen rettenetes látványt fog nyújtani, hogy látom, hogy az mk318-as (nyilván nem ez) lőszer itt nem öl, csak hasfájást okoz és hát a valóságban meg nem, de talán nem olyan nehéz szemet hunyni felette, hogy cserébe bekerüljön egy újabb játékelem.


VálaszIdéz
Tüzér őrmester (E-7) Moderator
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 935
03/02/2016 4:18 du.  

Ez undorító fúj!
Csinálja meg valaki ha kérhetném mondjuk tegnapra.


VálaszIdéz
Alhadnagy (E-8) Moderator
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 1043
03/02/2016 4:22 du.  

Ámen!


VálaszIdéz
 Sol
Adminisztrációs őrmester (E-6) Admin
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 676
22/03/2016 4:52 du.  

Frissítés:

ruPal Advanced Artillery (ACE3+RHS)
Advanced Towing


VálaszIdéz
Alhadnagy (E-8) Moderator
Csatlakozva: 4 év telt el
Hozzászólások: 1043
03/04/2016 5:04 du.  

Frissült:

Revo's Mine Detector


VálaszIdéz
Oldal 1 / 9