Mint a 2015-16-os tervezetet ábrázoló képen láthatjátok, az Eden frissítéssel már félúton fogunk tartani a nyáron esedékes Apex frissítés felé. Az Eden csomag egy nagyszabású ingyenes javítás lesz, ami mind játéktechnikai, mind felhasználói oldalról nagyban fogja megnövelni az ARMA használhatóságát. Oldalunkon eddig is olvashattatok róla, ha lemaradtatok, itt elolvashatjátok őket:
Arma 3 – Fejlesztői napló: Eden 3D Szerkesztő
A legújabb csomag nemsokára esedékes, így most nézzük át röviden a legfontosabb újításokat, és vizsgáljuk meg, hogyan kapcsolódnak ezek a tervezők későbbi terveihez.
Először is az új szerkesztővel kezdünk, majd a Launcher változásait nézzük meg, míg végül bemutatjuk, mi fog változni a hangok területén.
Vágjunk is bele!
EDEN 3D EDITOR
Ugyan az új szerkesztő örökölte előde egyszerűségét, de ez a változtatás alapjaiban fogja megváltoztatni az ARMA világát. Sosem volt még ennyire egyszerű a nulláról elkészíteni egy küldetést! Rakd le a 3D szerkesztőben a kívánt egységeket, és már indulhatsz is! Ez nem csak szerkesztő, de egy végtelen sandbox is, a lehetőségeknek csak a képzeleted szab határt!
Launcher alapú szerver keresés
A 2014-es Bootcamp frissítés óta a Launcher is nagy változásokon ment keresztül, és a legújabb kiegészítéssel még könnyebb lesz megtalálnod, és csatlakoznod a neked tetsző szerverre. Ezután még a játékot sem kell előre elindítanod, a Launcherből ezt is, és a mod kezelést is elvégezheted majd.
Hang rendszer fejlesztések
A Helicopter és a Marksman DLC-kel már elkezdték a hangok terén is a fejlesztéseket, és úgy látszik ezen a téren is nagy változások várhatóak.
Platform fejlesztések
A nagyobb fejlesztések mellett kisebb javításokra is sor kerül majd, amik javítják majd a játékélményt. Ilyenek az új font készletek, amik majd az olvashatóságot hivatottak javítani. Az új betűkészlet a Roboto, míg a fejlécek Purista fontokkal fognak megjelenni.
Technikai szempontból a Parallax Mapping, és a HBAO+ tulajdonságok lesznek a legfontosabbak, ezek a tervezett látvány frissítéssel függnek össze. Nem mellesleg a szkriptek optimalizálásán is folyamatosan dolgoznak, implementálásra került a Geometric Occluder, ami a DayZ-ből lehet ismerős, és a nagyvárosok megjelenítésében fog majd segíteni.